Учитель - логопед

Мельник Тетяна Богданівна

 Майстер своєї справи, має великий досвід роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Є досвід роботи з дорослими. Логопед має вищу кваліфікаційну категорію, працює за сучасними методиками корекційного навчання та власними напрацюваннями, що дозволяє ефективно виправляти різноманітні вади мовлення. Спеціаліст працює з повною самовіддачею і на високому професійному рівні. Логопед знайде підхід до вашої дитини і гарантує результат.

 

 

ХТО ТАКИЙ ЛОГОПЕД?


Логопед – спеціаліст, який займається корекцією порушень мовлення у дітей і дорослих. Всупереч поширеній думці, логопед не тільки „ставить” звуки. Постановка звуків – найпростіший напрямок в логопедичній роботі. Логопед працює з серйозними мовленнєвими порушеннями, такими як алалія, заїкання, дизартрія, ЗНМ та ін. Із цими вадами може впоратися тільки спеціаліст, який володіє необхідними знаннями з неврології, психології, психофізіології. Логопед тісно співпрацює з психологами, невропатологами і психіатрами, що допомагає правильно встановити причину мовленнєвої вади і підібрати оптимальну методику корекції. Робота логопеда починається з розвитку у дітей уваги, зорового і слухового сприйняття, пам’яті, мислення. До завдань логопеда входить розширення і збагачення словникового запасу дітей, розвиток зв’язного мовлення, виправлення граматичних помилок, розвиток дрібної моторики, розвиток мовленнєвого дихання.

 

 

АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА

 


Однією з причин порушення звуковимови у дітей є недостатня рухливість органів мовлення: язика, губ, щелеп та м’якого піднебіння. Порушення рухливості цих органів спричиняє нечітку, гугняву, змазану вимову різних звуків. 
Отже, важливе місце на шляху розвитку правильного мовлення повинна займати артикуляційна гімнастика, метою якої є відпрацювання правильних, чітких рухів органів мовлення, необхідних для правильної вимови звуків. Починати цю роботу слід задовго до того, як дитина навчиться говорити. Велику помилку роблять ті батьки, які протягом тривалого часу продовжують перетирати своїм дітям супи, перекручують мʼясо на мʼясорубці. Перетираючи їжу, ви не допомагаєте дітям, а навпаки, затримуєте розвиток рухливості артикуляційного апарату. Для того, щоб натренувати й укріпити мʼязи щік та язика, небхідно обовʼязково давати дитині жувати такі продукти, як:
скоринки хліба, сухарики, сушені фрукти (чорнослив, курагу, ізюм), тверді фрукти (яблуко, груша), тверді овочі (морква, огірок), шматочки вареного м'яса.